Anna's lustpel

Jag berättade i tidigare inlägg (Om Alzheimers eller frånvaro vänligen kolla HÄR) om hur jag på fredagskvällen skulle bege mig till Folkets Park för att kolla på Anna's Lustspel.

Recension någon?

URUSELT!!!!
 
Förlåt, men det var den sämsta skiten jag sett på länge.
Jag har alltid älskat allt som Anna gjort och oftat sitter jag med gråten i halsen (Ofta storbölar jag också) eftersom det berör mig på ett sätt som inget någonsin berört mig på tidigare(Enbart eftersom det är så vackert).

Men det här? jag satt och vred mig i plågor hela timmen.
Folk som skulle bryta på Tyska bröt på polska och förvirrade oss alla i publiken när brytningen ändrades gradvis till det sämre under hela föreställningen.
Skulle han vara tysk eller polack undrade vi under tystnad(Det framgick inte under hela föreställningen).

Och handlingen?
Herregud...

Jag skämdes å hela ensemblens vägnar.

Anna var dock underbar, alldeles ljuvlig.
 Detta skulle man ju kunna tro att jag skriver bara för att hon är min vän men så är det inte.
Hon var verkligen lysande i både sång och agerande... jag minns hur jag andades ut en suck utav lättnad när hon sjöng sina sånger och tänkte i mitt huvud "De kan skatta sig lycklig som har Anna som lyfter hela föreställningen på detta viset"
(Producenten hade tydligen sagt något liknande till Anna själv)

Jag är även tacksam över att föreställningen var gratis... det hade varit ett rån mina vänner, sanna mina ord..
Dock inte sagt att jag inte tycker det är en väldigt trevlig idé att sätta upp ett lustspel i Folkets Park.
Det är absolut en fin idé och jag hoppas att många uppskattade det.

Annas egna ord inför vårt besök var:

"Förvåna er inte så mycket för det är riktigt dåligt, skitdåligt faktiskt.

Och hon hade rätt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback