Lustgas- eller Boan på BB

Min kära vän Anna är med i en fars som sätts upp i folketspark.

Lustgas- eller Boan på BB heter den och hade premiär förra veckan.

"Spännande och fartfylld musikteater av och med Anders Ruud. Två nyfödda bebisar blir kidnappade på Gökaby BB en sommardag 1914. Hur ska det sluta? Sång, musik och många aktörer. OBS! Ej barnteater!


4-19 Juli: lördag & söndag kl.16

               tisdag,torsdag,fredag kl.19
Folkets park i Malmö"


Dit ska vi ikväll, för att visa stöd och entusiasm.
Vi får se hur det blir med entusiasmen om den fortsätter regna som det gjort hela förmiddagen.. då blir det poncho eller regnkläder för man sviker faktiskt inte en vän...

Shit, nu sitter jag och ljuger också... självklart sviker man en vän för att undvika eventuell förkyldning eller ännu värre, lunginflammation.

Men, det lät väldigt sympatiskt av mig det får jag erkänna.

Jag hoppas det slutar regna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback