Lite sinnesslö???

En person som kommenterat (anonymt såklart) tyckte att jag skulle sluta hylla Günter...

Hans låtar är ju underbar bra, verkligen =P! hahaha
han är min IDOL!!!
ohh günter i love you!!
Hur kommer det sig att du kan välja och vraka bland ditt umgänge av A-artister, vilka du ska och ej ska prata med??
snälla presentera mig i sådanna fall=)

(inte för att va sån, men hallå gunter = B artist sluta hylla honom det är inte coolt att ens se honom hahaha ! "jag har festat me gunter " W O W)

Personen är tydligen så pass blind och oförstående för att förstå att hela mitt inlägg (
Extra Extra)var av ren ironi.. stackars människa =) hahahaha

Han är dessutom rankad högre på din lista än på min hahaha, hos mig är han knappt en C-kändis =)

Tyckte det var lite coolt att få komma på vip och få massa gratis sprit och käk. Att sen få tacka ägaren av klubben och få kort som gör att du ALLTID kommer före i kön tycker jag också är lite speciellt, sådant händer inte mig VAR dag i.a.f, gör det det med dig?

Spelar ingen roll om det är Snoops klubb eller günters klubb, det var hela evanemanget som gjorde det så speciellt, att få vara där med sina vänner.. underbart!!

Hellre det än att gå på lame-ass klubbar i Malmö utan vare sig gratis sprit eller v.i.p. hehehe
hade inte du hellre valt det också?

Det är de små guldkornen som man kan prata om på ålderns höst =) hihi

Nåväl, synd att du tyckte det sved så mycket med inlägget och tråkigt att du inte kunde se ironin i det =)
Hoppas jag förklarat så du förstår nu i.af=)
(Om du inte förstår det, så är där mycket ironi i detta inlägget också)

Kram Tove!


Helt ärligt, kram & Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va känslig du blev då! Kunde du inte ta min kommentar med ett leende istället, du sa ju själv att han är små töntigt, så då hade jag väl inte fel i min kommentar =) KRAM PÅ DIG!

2007-11-20 @ 13:46:23
Postat av: alex

kund inte DU tagit mitt inlägg med ett leende då?

2007-11-20 @ 13:55:46
Postat av: Anonym

det gjorde jag, ett brett sådant och ett litet skratt =) Men som sagt en blogg är till för att kommentera! Sluta göra en stor sak av det

2007-11-20 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback