EXTRA EXTRA

EXATRA, EXTRA ni hör det BARA här i min blogg, bara på Critic's alldeles egna!!

Kort Version: Günter handlar på WILLY's OCH bygger varuberg!!

Längre version: A och jag var på Willys och handlade inför mitt bakande igår (Som blev underbart gott, jag slavade till 23,00). Vem står framför oss i Kassan om inte Günter! Han öser upp varot ovanpå varandra och bryr sig inte ett dugg om instruktionsfilmen som visas ovanför kassan där en tecknad figur berättar om hur du ska stapla för allas bekvämlighet "Streckkoden emot dig och bygg inga varuberg"
Han lastar upp och lastar upp.
Jag berättar för A vem det är och A blir svartsjuk och skrattar elakt
"Fy fan vad ful han är"
"Han är bara en one hit wonder"
"Han har bara GJORT en bar låt"
o.s.v allt för att försöka få mig att ogilla honom, när jag inte ens är förtjust i honom
Typiskt kill-beteende!!!

Nåväl, han kom upp i 1500:-
(Ja, vadå?? jag stod ju och lastade upp varor när han skulle betala, det var inte så att jag tjuvlyssnade eller något!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att va sån, men hallå gunter = B artist sluta hylla honom det är inte coolt att ens se honom hahaha ! "jag har festat me gunter " W O W

2007-11-17 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback