Tränngsvärk? jamen visst

Enligt föregående inlägg så var jag och tränade igår.
 Vild av förtjusning kom jag dit och hade alla förhoppningar om att jag skulle göra riktigt bra ifrån mig.
Riktigt, RIKTIGT bra.
jag skulel klassa ut alla andra med mina avancerade moves och hänga med till punkt och pricka av vad coachen sa..
Jag hade ju trots allt gått en hel termin där innan, och då gjorde jag bra ifrån mig.
Tror ni det gick så som jag hoppats?
NNEEJJ!!!, NIX, NOPE!!!!
Jag var tafatt
Jag strumpade runt
Under några få minuter stod jag bara och glodde på vad som hände.
Hopp, nej jsut det armar upp, nej just det lite skak med rumpan oj, och hejsan, opps förlåt för att jag dansar in i dig.
Ser ni mig framför Er? hoppandes om en annan idiot?
Klart ni kan!
jag kunde ju detta!!
Jag behövde ju inte koncentrera mig förra terminen
Det var annat igår.
Nästa gång är jag inte tafatt det lovar jag dig!

130983-136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback