Fitness, Hell Yes!

Idag är Dagen Med Stort D För mig.
(och för Miia Eftersom hon fyller år idag! Grattis kramar!!)
Idag börjar min träning.
Jag ser mycket allvarligt på detta.
Jag ser på det med glädje.
Förra gången gick jag ner en hel storlek på bara några veckor.
det kändes skönt!
Nu är det dax igen och nu har jag dubblat min dos. det kan ju bara bli bättre.
Att byta ut fett mot mindre fett
Men främst byta ut fett mot muskler, Yeah!

Eftersom Sandra(min pärla) har sagt att jag gärna får komma till hennes jobb och träna gratis och sola gratis så ser jag detta som ett ypperligt tillfälle att dels träffa henne oftare OCH att bättre på min styrka!!
Att sola är ju bara såå skönt (om jag kan komma över min skräck över att klämmas ihjäl av den där jäkla tuben.. ##!"¤%&/Y&¤¤%&##½) när det är super kallt och ruggigt ute!

Andreas Blev väldigt avundsjuk och tyckte att han också kunde få följa med, att jag inte skulle vara där själv med en massa skumma typer. och att han ville komma i form...
(Anderas har inte ett uns fett i kroppen)
Han är den typen som sätter sig ner och det bara blir små streck i huden på magen eftersom man just sitter ner.
Inga bilringar som väller ut ur byxorna och på sidorna..
En ren slimmad kropp med andra ord *dreggel*

Så i veckan är det alltså planerat träning " so far":

Måndag: Träning 19:00
Onsdag: Träning 19:00
Torsdag: Träning 16:00

Det jag ser mest fram emot när det kommer till träningen denna vecka är att min kära syster ska följa med mig idag (måndag)och det tycker jag ska bli fruktansvärt kul!!!
Hoppas hon fattar tycke för det och att hon följer med oss resten av säsongen!

130983-135

Kanske ska ta mig en solning redan imogron?
 vi får se!
 jag skriver det som "preliminärt bokat" i min kalender hihi
Ohh nej nu känner jag hur det börjar pirra i magen.
Jag kommer bli instängd i den där
De (enligt andreas) "skumma typerna" kommer springa in och slänga sig på taket
Jag kommer bränna tuttarna!!!
Tänk om hela glaset spricker när jag lägger mig i den och jag har "flouresent light" i hela jävla ryggen!!!??
Damn att man ser så fräsch ut med lite solbränna
Damn, Damn, Damnit att det är så jäkla drygt att smöra in sig i brun utan sol!!
130983-127

Kommentarer
Postat av: Miia

Tack gumman! Kram
Mmmm...sola är skönt, synd att du tycker det är så jobbigt, jag älskar det!
Lycka till med tränandet!

Postat av: Miia

Träningsvärk?

2007-01-09 @ 09:42:39
URL: http://wintermoth.spaces.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback