Var är Kalles mamma?

Jag låg i sängen igår och kom att tänka på en sak som har stört mig hela dagen. Knatte, Fnatte och Tjatte är väl Kalle Ankas brors söner? Fråga: Var är ungarnas pappa och mamma? Varför hör man aldrig ifrån dem? Varför har Kalle ENSAM vårdnad om hans brors barn? Har de månne varit med om en blodig bilolycka?! Var är KALLES pappa egentligen? Är FARMOR-Anka, kalles farmor eller barnens farmor (Indirekt kalles mamma) Och vad är grejen med Mårten Gås som är hyffsat efterbliven men jobbar på farmor-Ankas gård. Fråga: Driver Farmor-Anka någon form av stödhem?? Deta är DESSA frågor som har fått mitt huvud att fundera riktigt mycket under dagens lopp.... När jag pratat med mina kollegor så har alla haft samma svar GOOGLA det.... jag kanske borde? Googla det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback