The Dog

Jag är riktigt trött på hunden just nu. Även om han är så fin när han är trött och sover så lever han rövare på dagen... ja, jävlar vad han lever rövare. Jag kan inte lägga in bilder på bloggen just nu så jag får visa förödelsen vid ett senare tillfällen... Ett litet axplock kan jag dock bjuda på: * Rullat sig i rådjursbajs = 3ggr (Fått duscha honom) * Blivit så uppspelt att han kissat ner sig själv inomhus(Fick duscha honom) = 2ggr * Kissat inomhus trots att vi precis varit ute på lång promenad = 1ggr * Norpat en toalettrulle och rivit upp = 2ggr * Ätit kattbajs ur kattlådan när jag inte tittat = 5ggr * Hoppat upp på mig för att pussas med kattbajs runt munnen = 1ggr * Jagat katterna runt huset och ut ur huset = 3ggr * Bitit hål i kläder = 8 plagg * Kräkt i bilen = 2ggr á 4 spyor totalt * Rivit sönder matta = 2ggr Jo, men vi har det rätt mysigt ändå... ibland... mest på kvällarna när han är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback