Giftermål & Bröllopsfest

Lite allmän info som jag "Glömt" skriva ner. Min syster och hennes sambo gifte sig i New York härom veckan. Jag blev så otroligt ledsen och kände mig utanför och bortglömd. Speciellt eftersom hon berättade det för tre av hennes vänner (Varav en fick hjälpa till med att skicka ut inbjudningskorten eftersom de inte var hemma)långt innan men inte för sin syster. Jag rankas tydligen lägre än vänner....eller så trodde hon inte jag kunde hålla det hemligt? oavsett... good to know. Efter chocken hade lagt sig så blev jag faktiskt väldigt glad för deras skull även om jag inte håller med om att (för att citera min syster)"Festen är det viktigaste". För mig är det viktigare och mer underbart att få se själva cermonin, inte att äta mat och dricka sprit (även om det i sig är riktigt kul. Nåväl, jag har accepterat det men ínte sagt att det inte gör ont i själen när jag tänker på det. jag kommer aldrig glömma det. Vi ska i.a.f fira på lördag och jag ska lägga alla mina sårade känslor åt sidan och bara låta Annika ha sin dag, för det är det enda rätta. Hon är värd det. JAG KAN HELLER INTE LÄNGRE FÅ RADBRYTNINGAR ATT REGISTRERAS I MIN BLOGG. dAX ATT BYTA BLOGG-ADRESS KANSKE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback