Verkstadsträff

Jag ska vara med och vara värdinna för en verkstadsträff imorgon.
Ska bli kul att träffa några kunder.

Var precis på ett möte där de som håller i det berättade vad de planerat och hur programet skulle se ut.
såhär lät det i slutet av mötet:
- Okej, så vi har inget program?
- Kan vi fixa ett program tills imorgon?
- Okej, så vi har inga planer på hur vi ska styra upp de 150personerna som kommer (Typ dela upp i gruppen o.s.v)?
- Nä, de får bli lite som det blir...

Underbart!!

Jag ser fram emot kaoset och är tokigt lycklig över att jag inte har ett enda finger med i spelet förutom att dyka upp dricka vin och se glad ut... det är onekligen den bästa uppgiften :)
Plus att jag får betalt för det... jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback