Projekt Update 5

Nu står jag inför 4 veckors ytterligare väntan.
Går allt som det ska så kommer jag den 29 maj att kunna berätta för Er vad det är jag sysslat med egentligen.

Det gäller nu att under dessa 4 veckor få ihop allt mitt material och göra alla nödvändiga förberedelser inför startskottet.

Sandra Motte ringde mig och ville veta vad det är jag sysslar med och vad mitt hemliga projekt handlar om.
det första hon frågade var: har det något med nagelskulptering att göra??!!

NÄÄÄÄ
svarade jag.

- Meh, är det någon typ av utbildning då?

Ja, man skulle nog kunna säga att det är en "typ" av utbildning.

- Och det du väntar på? Är det pengar??

- Jo, det är lite ekonomiskt bakom det hela..jag måste få ihop pengar..

Jag kan passa på att meddela alla som läser att jag har fått ihop pengar, pengarna är inte längre en issue för detta projekt.
Dock så kommer det tillkomma kostnader EFTER "utbildningens" slut men även under den, ganska dryga summor som inte är definitiva ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback