Min idé

Min idé för igår var att åka ut till Entré för att hitta en ny klänning/tunika att ha på mig på lördag när jag ska ut med jobbet.
Jag hittade allt UTOM det...

Jag hittade tex dessa 4 klockor nedan

Den första bilden visar två klockor i en modell som jag letat efter hur länge som helst (Bocla heter märket) och äntligen hittade jag roliga kopior till ett MYCKET billigare pris 198pix.. som hittat, så jag köpte två.
Det finns minst  5 andra fäger, turkos, aprikos, orange, röd, blå, grön, cerise (Stavas det så?), transparenta och många andra färger... helt underbara och så lätta på handleden!
Jag körde SAFE-metoden denna första gången svart & vitt
När jag fått nästa lön så kommer jag inhandla ytterligare färger..



Den andra bilden är på två "gummiklockor" som kostade blyga 49:-/st fanns också i massa färger.
Tyckte det var en riktigt kul accessoar!! Dock så var färgerna på de andra klockorna så skrikiga så det var bara vitt och svart som föll mig i smaken...
Gissar på att de ska bäras som ett "stelt" armband, men fördelen att det finns en lite urtavla.... en kul och billig sak helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback