Lunch-shopping

Tillbaka från lunchen som spenderades på Jägersrocenter.

Jag letade efter en jeansjacka, har letat ett tag nu utan att finna något... letade även idag utan succé... mina tuttar får helt enkelt inte plats!!!!
Vore kanske en idé att sikta på en jeansjacka som jag inte nödvändigtvis måste stänga...då öppnar sig en helt annan värld för mig..


MEN, självklart hittade jag lite annat....

Såsom två läppglans och ett riktigt läckert nagelack.....
läppglanset till vänster luktar riktigt mycket sommar, mango och jordgubbar... mumma!
Läppglans nr.1. 29,50:- (Som är riktigt fint på läpparna)
Läppglans nr.2. 29,50:-
Nagelack 39,50

Billigt men ack så lyxigt!



i bakgrunden skådas min sallad med kyckling och bacon, klart godkänd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback