Grillmästaren

Man får passa på och grilla tills man trillar när man bor i hus.
Det är inte lika mysigt att grilla på gården i stan, häften av mys-känslan försvinner(dock inte sagt att det inte är mysigt alls).
Jag åkte inom Lithells fabriksförsäljning på lunchen och skulle se ifall de hade några bra erbjudande idag... de hade MASSOR.

Följande fick jag med mig hem
Vitlök och chili marinerade Spareribs x2 a 500
Svensk färsk fläskfilé x2 a 450gr
Svensk färsk Benfri karre 1st a 1,2kg
Baturökt kalkon (pålägg) 1st

= 249:-

Har ni en aning om hur J*VLA billigt det är?!

Jag ser ju hur matkassarna blir dyrare och dyrare, speciellt kött-produkterna.
Jag är alldeles lycksalig och jag är lika lycklig varje gång jag varit där.
Jag ser på överskottet av de pengar som vi annars skulle lagt på samma produkter komma krypandes tillbaka in i plånboken.


Och det var allt från tjatter-hönan för denna gången



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback