Beställning

Jag gick in på Adlibris och beställde lite böcker, jag är trött på att alltid ligga framför tvn på kvällarna.
Min lista från Adlibris kopierar jag in här nedan och när jag gjort det läser jag titlarna på böckerna och blir lite ledsen i själen... nästan lite stött av mina val av litteratur.. jag försökte verkligen gå in under "humor kategorin" och se om det fanns något för att lyfta själen lite... men jag är tydligen så mörk inombords att inget faller mig i smaken...
Istället vältrar jag mig i andras olycka, klickar på "köp" på varje bok som handlar om någons självdestruktiva liv.
Jag läser recensionerna om varje bok och alla är lika lyriska som jag är bara genom att läsa OM boken, "FANTASTISKT" skriver någon, "HEMSK MEN VACKER," "SNÄLLA, ALLA MÅSTE HA EN KOPIA AV DENNA BOK!" skriver några andra... och det fungerar som bra recensioner i min bok... så jag klickar på "Köp" .
Varför?

Det enda jag lyckas få till i "humor väg" är en bok där en kille illustrerar 80 klassiska romaner, för de som inte har tid och ork.
Då kan jag i.a.f rättfärdiga mitt beslut om mörk litteratur genom att jag "faktiskt" har läst 80 andra romaner nyligen... sådeså...




 1 9150500791 CODY, DIABLO:DEN OSANNOLIKA STRIPPAN Pocket 39 kr 39 kr
 
 1 9170026327 O'BEIRNE, KATHY:SÄG DET INTE TILL NÅGON Pocket 39 kr 39 kr
 
 1 9170026394 HOWARTH, STUART:SNÄLLA PAPPA, NEJ Pocket 39 kr 39 kr
 
 1 9185625825 STRAUSS, NEIL:THE DIRT : BEKÄNNELSER FRÅ Pocket 39 kr 39 kr
 
 1 9186067214 FAIRHURST, DUNCAN:NÄR INGEN ANNAN SER Pocket 39 kr 39 kr
 
 1 9189632796 LANGE, HENRIK:80 ROMANER FÖR DIG SOM HAR Pocket 39 kr 39 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback