avslöjande projekt 1

Snart så kommer jag kunna berätta vad det är jag sysslat med.
Det ska bli så kul för mig att kunna skriva av mig ordentligt när det är klart.

Undrar om folk har byggt upp massa konstiga idéer kring vad det kan vara och sen blir jättebesvikna?
hmmm, trist läge.. för dem alltså... för mig är det fortfarande helt underbart.

Jag sitter ute i huset där jag växte upp och pluggar.
Använder mig inte utav facit utan gör allt som man ska, skriver ner mina svar/hypoteser/teorier som varit felaktiga så jag kan plugga in rätt svar nästa gång.
Gör om, gör rätt heter det ju.

Planen var att Jag skulle kunna berätta för Er den 29/5 men det har blivit framskjutet till den 9/6 istället.
Även om jag känner mig trygg i mina kunskaper så har jag ändå haft en känsla av att jag varit lite oseriös.
Det är alltså jag själv som valt att boka om mitt möte


* Det har inte alls något att göra med skönhet (som Sandra Motte gissade på), även om Det verkligen är något jag är intresserad av och förr eller senare kommer praktisera.

* Det är nog mer utav en hobby än något jag kommer kunna arbeta med heltid.

* Det är äckligt dyrt men det är också den enda nackdelen (än så länge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback