Shopping

Jag & Sanni åker till center syd idag för lite shopping-mania!
Jag ska hämta henne vid 12,00 sen får vi väl några fina timmar i löddeköpinge ihop =).

Äckliga fitness 24 seven har dragit dubbla avgifter från mitt konto denna månaden. Rasande (eftersom jag vägrar betala 400:- i månaden för mitt gymkort när jag kan betala 200) slängde jag mig på mailen och knapprade ihop två mail som jag skickade till två personer på företaget.
Får väl se OM jag får svar och OM jag någonsin ser pengarna igen.
Vad är det för OSERIÖST företag som inte lämnar ut telefonnummer på sin hemsida utan hänvisar till "Mail kontakt only"
Löjligt upprörande.

Men men, får ge det lite tid såsom med allt annat..
tex ett par glasögon jag beställde för 2 månader sedan som inte kommit fram eftersom posten "glömt" registrera min eftersädning.. de menade på att de skickat det vidare till kiruna och att jag fick ringa dit.
Nu har jag ringt i en månad och fortfarande inga glasögon har dykt upp.
Just i denna stund sitter jag i telefon med ett pucko från posten.. de är verkligen inte villiga att hjälpa mig, det märks på långa vägar...

Det är så trist att man ringer som ett "offer" (Med tanke på att jag blivt bestulen både på pengar och glasögon) och att man får höra saker som "Meh, varför skrev han inte avsändare på sitt brev?" eller klassikern "Men vi har ju fört in din eftersäding efter du ringde, så du har väl fått dina andra paket?"
Som om det skulle hjälpa?
Jag står ju FORTFARANDE utan glasögon OCH pengar...
Och det spelar väl ingen roll om ha skrivit avsändare eller ej, visst dethade kunnat komma tillbaka till honom och han hade kunnat skicka till rätt adress
MEN betalar jag pengar för att få en eftersädning så räknar jag med att det ska FUNGERA!!!!!

Jag håller på att bli tokig!

Mina fina Wayfarer's!!!!!!!
Borta... någonstans sitter posten-folket på någon firmafest och är alldeles fulla och odrägliga sitter dem och provar mina fina svarta wayfarer's och skrattar...
De jävlarna...

Jag fick i.a.f lämnat in en reklamation och sen får vi se vad som händer....

Kan man inte göra NÅGOT här i livet utan att städnigt känna sig som om man blivit blåst?

Fan, nu får jag åka och dämpa mina känslor med shopping... det hjälper ALLTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback