Raahhh

Raaahhhh, jag har ingen motivation idag.
Jag söker efter den men hittar den ingenstans...

Jag känner mig väldigt känslosam också, avskyr det... men det kommer väl på köpet när man är flicka...

Jag sitter och försöker agera problemlösare med några fakturor som ser helt BANANAS ut...
Får inte tag i en levande själ som kan hjälpa mig... stänger alla av sina telefoner för fika?
Eller screenar de mitt nummer och låter bli att svara för de vet att jag bara ringer när det är trubbel på G?
Se så känslosam jag är, störtlöjligt..

Fan, jag har tappat styrfart och klockan är bara 10,03... bäh...

Igår tränade jag, jag är fortf snorig men jag tänker inte låta DET hindra mig... jag får krupp om jag ligger hemma i soffan och blir förslappad... så jag gav mig på ett pass och känner mig varken bättre eller sämre idag...
Men det kommer ska ni se, som ett brev på posten..

Nä, nu slutar jag.. kände att det bara blev en massa gnäll..

Skönt att ventilera lite dock...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback