PS3 och luftmadrass

Igår åkte jag iväg på lunchen och köpte en självuppblåsbar luftmadrass som var på extrapris hos Jysk.
Vi har länge funderat på om en bäddsoffa vore ett bra alternativ men vi tycker det skulle ta för mycket plats så det här är optimalt.

När vi hade varit och hämtat vårt nya PS3 med massor med spel så var vi oroväckande överens om att prova att blåsa upp madassen och ligga på den framför tvn hela kvällen....
Jag sprang så jag nästan snubblade in i sovrummet för att hämta filtar och kuddar... rent överexalterad över dena nya form av total lathet och bekvämlighet...

Så där låg vi...

Skapade vårt egna hockeylag...
Körde bil under täckmantel (Läs körde in i alla jävla centrifuger längst vägen)
Och sjöng en löhligt massa bra låtar...

Så fort jag la ifrån mig handkontrollen så somnade jag dock och fick säga tack för mig och släpa mitt trötta arsle till sängen...

Men vilken sjukt bra grafik, jag är alldeles lycklig!



P.s: Luftmadrassen var också bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback