Helgen

Sådär, då var det tisdag och officiellt början på min vecka.

Drar lite snabbt om vad som skedde i helgen.

Fredag: En väldigt lugn kväll.
Åt god mat, tittade på tv och somnade framför den vid 21,00... helt slut..
(Jag längtar tills dessa fakturorna är borta, tills alla är betalda och jag kan göra något annat..
Är redan uttråkad men ser ljust på framtiden så fort jag fått bort dessa fakturorna.)

Lördag:
Handlade mat inför kvällens middag, allt gick väldigt smidigt och vi var hemma igen inom loppet av två timmar.
Städade och putsade lite på lägenheten.
Vid 18,30 kom Anna & Håkan och vi åt mat och drack gott.
Vi drack även Stroh (80%), och jag vill redan nu passa på att säga HÅLL ER BORTA FRÅN DEN SKITEN!!!
Även om den har en väldigt god smak (när man bortser från att den bränner sönder halsen på dig), så är det inte riktigt värt det...
Kan tänka mig att det är perfekt i backen, bättre än Jäger...

Söndag: En snabbis ner på stan och inhandlade en tunika, hem igen.
Var på rysligt humör mestadels av dagen, stackars A.
När han gick runt och visslade på glada toner så kokade det i mig.
Jag ville bara ställa mig upp och skrika:
 MEN KAN DU INTE BARA HÅLLA KÄFTEN, HÄR FINNS INGET ATT VARA MUNTER FÖR!!??
Men inte ens jag är så körd i huvudet att jag sa det högt.
Så för att skaka av mig mitt humör så föreslog jag en promenad.
Vi gick till stadion-bygget och kikade lite, en vända på Coop för att handla lite käk och sen hem igen.
En fin promenad på två timmar och mitt tidigare rysliga humör var som bortblåst.
Jag försökte verkligen att inte låta det ta över hela dagen och jag lyckades.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback