Helg!

Då var ännu en helg förbi, det går så fort och de har varit full rulle....

Fredag: Slutade 14,00, körde hem och hämtade A.
Åkte och handlade mat inför lördagen.
Köpte present till Lilian som fyllde år på söndagen.
Hem och in i duschen, iväg på Mia's födelsedagsfest.
Hem och i sängen vid 01,00.

Lördag: Bakis, gick upp vid 9,30.
Frukost framför tvn, somnade i soffan.
Gick in och la mig i sängen igen vid 12,00.
In i duschen vid 13,00.
Gjorde hundratals såser (läs 6st) som vi skulle ha till fonduen senare på kvällen.
dammsugade, bäddade och städade toaletten.
Syster ringde och frågade om de fick komma en timme tidigare, det gick bra.
Slaktade köttet.
Gästerna kom, vi åt och det var gott....
Pojkarna spelade PS3 och jag och syster satt och tittade på smink (Vadå klyschigt?)
kom i säng vid 01,00

Söndag: Låg i sängen till 9,30, det var så skönt.
Förflyttade min trötta kropp ut till soffan, slö-tittade på tv och åt frukost.
Diskade lite.
Gjorde mig iordning och for ut till oxie för att fira Lilian's 32-års dag.
God mat, god dricka och trevligt sällskap.
Körde hem vid 18,00.
Tittade på Hellboy II som var helt ok.
Tittade på Get Smart's Bruce and Lloyd som var helt ok.
Somnade vid 00-något.

Måndag: Min lediga dag.
Upp vid 8,00.
Diskade lite
Plockade undan lite
Slappade framför tvn.
Promenerade i 3 timmar, från oss ut till limhamn, småbåtshamnen och tillbaka.
Resterande av kvällen var jag så frusen och kunde inte få värme åter till kroppen.
Såg Wanted, den var ganska fräck men inte speciellt lång.
Sandra Motte kom förbi en snabbis och påpekade att jag borde sluta boka upp mina helger och bara vara "ledig".
Hon är allt bra smart hon...


Och här sitter jag nu, tisdagen är här och min vecka har precis börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback