Arbetsveckan lider mot sitt slut.

Arbetsveckan lider mot sitt slut och jag vill våga mig på att säga att det gått bra.
Det har varit mycket att göra och igår somnade jag 20,30, helt slut.

Jag har fått halsont igen men hoppas och ber att det inte leder till ännu en ny förkylning/Inflammation.

Jag är proppmätt efter en alldeles förträffligt god fredags-frukost.. det var min tur att ha den idag så jag handlade på Donau, oslagbart!

Ikväll blir det afterwork och jag ska möta upp två tjejer från jobbet innan vi går dit.. känns så löjligt att säga men jag är glad över att slippa behöva stiga in där själv bland alla nya ansikten som man inte kommer ihåg så bra =P


Nu tror jag att det är dax att fortsätta arbeta..


P.S Jag har bytt plats så jag sitter i "tjatterhörnan"... vet inte om det var ett genialt drag men jag har större plats och är mer avskärmad.. känns mer privat..
En bild utlovas annan dag.



Nu, Jobb!


Fredagspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback