Oförstående

Jag ställe mig helt oförstående till mina abrtesuppgifter i min nya tjänst.
De är nästan helt och hållet ekonomiska, med undantag från viss administration.

Det jag ställer mig mest frågande till är hur JAG, en tjej som alltid avskytt matte, som ALLTID haft underkänt i matte, tjejen som fick göra om alla prov minst 1 gång, som fått gå sommarskola för att plugga upp mattematiken, som på gymnasiet fick göra om nationella proven i Mattematik och precis klara det, jag som helt enkelt varit fruktansvärt mattematiskt utmanad under hela mitt liv....

Här sitter jag nu, med 2000 fakturor framför mig 1000 bearbetade. Leasingavtal, kredit, delkredit, R1, S2, RS, BD och allt det andra som jag numera gör på ett riktigt utmärkt sätt, som jag faktiskt är riktigt duktig på....
Men alla gör sina misstag, som tur är har mina varit reversibla än så länge.

Det gick ju faktiskt rätt bra för tjejen som är/var värdelös på mattematik.

2+2 är faktiskt 4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback