Svullen

Jag vill bara asäga en kort sak sen ska jag sluta lägga upp äckliga bilder på bloggen.
Pappa hade lunginflammation och gick på stark kur när han åkte till Bulgarien.
Enligt bipcksedeln så skall man inte vistas i direkt solljus.
Detta tog pappa mer som en rekomendation och gjort tvärtemot vad bipacksedeln sa.
Vistades i 30graders värme, direkt solljus.

Sönderbrända och uppsvullna


Och här nedan har vi ett ben (och fot) fyllt med vätska, hårt som betong var det och jag var livrädd för att det skulle explodera när jag tog i det... tänk att dra omkring på två sådanna betongklumpar? stackars pappi!
Och inte kan han få det tömt heller...


LYD BIPACKSEDELN!!!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Men herregud! Jag som oxå går på medikamenter man inte ska utsätta sig för sol med... :S

2009-06-16 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback