Projekt Update 7

Det känns motigt just nu, väldigt motigt.. detta var svårare än jag hade tänkt mig..
Det finns många delmoment som jag har svårt för att lära mig.. som bara tar extra lång tid... tid som jag inte har.. pengar som jag inte har..

Jag pratade med A igår om att lägga av helt, bara lägga ner skiten och låtsas som om det aldrig varit på tal... men så blir jag ledsen och arg på mig själv.. jag VILL ju faktiskt fixa det här... JAG VILL... JAG SKA
Egentligen är det så jag borde tänka men just nu är det svårt.. så svårt..


Frågan som jag ställer mig är ifall jag ska sätta ett datum och där och då ta beslutet om jag kan lägga ner mer tid och mer pengar.. om jag kommer fixa det..

Jag vägrar tro att jag inte kan fixa det här!
Jag SKA fixa det här... jag kan inte ge upp nu!!

Jag har haft en stor "Set back" förra veckan, det har varit riktigt svårt att skaka av sig.. men jag ska resa mig.. det ska jag absolut.. jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback