Perfekt och Underbar!

Jag har haft en otrolig helg som gått i firandets tecken, på både gott och ont.
Jag lovar att återkomma med full redogörelse när jag mår bättre...

Fan så dåligt jag mår idag, min kropp hatar mig!
Jag har misshandlat den hela helgen och idag tar den ut sin hämnd, med all rätt såklart...

* Ipren
* Resorb
* C-vitamin shot
och flera flaskor vatten

Ett försök att ställa allting till rätta... en form av försoning mellan mig och min kropp.. den togs inte emot med den entusiasm som jag hoppats på... urk...

Inte nog med det, jag har på mig en härligt "see through" klänning idag.. (Tack Syster för klänningen, den är underbar!)
Jag tog på mig ett långt linne imorse.. som var tänkt skulle täcka "Härligheterna"...
Så idag mår jag inte bara dåligt utan som ett plus i kanten så kan alla se mina fina underkläder..
Och inte tänkte jag på att matcha linnets färg (vitt)... nejdå jag tar SVARTA underkläder...

Jag tror minsann hjärnan lagt av på mig också...


MEN jag är i.a.f på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback