överraskad

Inte nog med att jag fick känna mig speciell när man fick alla grattis SMS och samtal från nära och kära.

Jag fick känna mig extra speciell när människor som man inte träffat eller pratat med på ett tag skickar ett gulligt sms eller slår en signal..
Däribland min bästa killkompis Henke som jag hållt ihop med i vått och torrt sedan 6:an, då blir man sådär extra varm inombords.
Jag kommer ihåg att han blev lite sur på mig när jag berättade att jag tog jobbet på Meca.
-Jaha, hoppa på ett sjunkande skepp... lycka till! sa han spydigt i telefon...
-Men vafan, du kan väl vara glad för min skull?! Att jag FÅTT ett jobb med tanke på marknadsläget?

Till historien hör ju att Hengarn jobbar på Mekonomen.


Det var inte alls det jag skulle berätta utan jag skulle prata om en väldigt nära vän till mig som glömde bort mig på min födelsedag... SANNI
Jag kan ju villigt erkänna att det smärtade lite i hjärtat när det inte damp ner ens ett enda sms från en utav mina närmsta vänner.

Men hon gottgjorde mig idag genom att ta sig hela vägen ut hit och överraska mig med roser och present... s¨å glad jag blev...
Satt i telefon när hon kom in och brast ut i ett lyckligt men överraskat
"Åhh men nu kom Sanni in här genom dörren!!"

Hon hade cyklat ner till butiken på cypressvägen och bett om vägbeskrivning hit.
Då hade en snäll budkille slängt in hennes cykel i bilen och skjutsat henne hit... alldeles underbart snällt.

Så vi fick en liten stund tillsamans och jag bestämde mig för att benåda henne.

Love you Sanni..

P.S Jag har en innestående..  D.S

Kommentarer
Postat av: Sanni

Löv jo to sötis! Skönt att ha blivit benådad av ers majestät, nu kan jag sova gott igen :) Och ja, du har en innestående. Du kan ta ut den nu på fredag om du vill genom att strunta i min födelsedag, eller så kan du behålla den och ge mig dåligt samvete lite då och då när du känner för det ;) Puss!

2009-06-30 @ 23:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback