Inte lönt

Det är inte lönt jag uppdaterar för jag kan ändå inte lägga upp några bilder.
Jag vet inte om det är för att min dator på jobbet är kaiko eller om det är bloggen som är allmänd usel idag.

Får se om jag kan fixa det hemifrån.


F Y I
Midsommar spenderades med Sanni & CO i GREF... jag fick sova i smäcken med mardrömmar som innehöll följande fina senarion:
* Dödsskjutning
* Smygande mördare
* och någon som jag bara kan anta var en mördare som stängde in mig i smäcken..(Jag vaknade av att jag försökte slå mig fri och bankade frenetiskt i taket).

Jag vaknade kallsvettig samtliga gånger och dagen kunde inte gry fortare.

Förutom det en väldigt trevlig kväll och vi hade fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback