Helg!

Sanni & Anders var ute hos oss i bara och sov över. vi grillade revbenspjäll, kotletter och åt underbart god coleslaw! Sanni! jag efterlyser än en gång receptet på röran :)!!!


Anders sitter och pillar med sina billor.


Det var soligt och underbart HELA dagen, självklart gick solen i moln precis när Sanni & Anders kom...


Färdig-grillat och dax att hugga in!


Sanni & Jag hugger in på varsitt revben.


Sanni gör några dansmoves


Anders kör också några moves (Sanni, vad kallades movesen?)


A koncentrerar sig på sin stöt. ser ni att min ficka är helt mörk? Jag hade glömt zebs' bajspåsar kvar.. fruktansvärt snyggt!


Det kändes inte som om jag hade "pinnen" så nära ansiktet, men jag antar dett det blir så när man tar bilden rakt framifrån. Usch, fy fan vad vi ser ut.. hahaha


Sanni får använda hjälpmedel!


Vi körde nercabbat när vi åkte och lämnade Sanni *& Anders dagen efter.
 Jag körde på tok för busigt.



Kommentarer
Postat av: Sanni

Vet inte om movsen har nåt speciellt namn, tycker de talar rätt bra för sig själva ändå :) Vilken fantastiskt vacker bild på dig och mig, ibland får man till det ;) Tack för en mysig helg!

2009-06-06 @ 09:46:02
Postat av: Sanni

Recept på coleslaw:



Strimla typ ett halvt vitkålshuvud med osthyvel och riv en morot eller två. Blanda ihop 1 dl majonnäs och 1 dl gräddfil och pyttelite dijonsenap (kan skippas). Rör ner och tillsätt sen 2 msk socker (typ farin), salta och peppra. Klart! Blir godare om den får stå och dra sig i kylen några timmar innan eller över natten.

2009-06-06 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback