Hälsade på!

Var och hälsade på hos förra jobbet igår.. jag fick hjärtklappning när jag kom in i receptionen...
Jag blev varm bakom ögonen när människorna blev så glada över att se mig...

Fan, det var riktigt jobbig och egentligen borde jag kanske inte utsatt mig för det..

Jag har nog satt upp den arbetplatsen på en pidestal, dessa underbara kollegor "Jag kommer aldirg få uppleva det igen".. när jag var där igår så insåg jag faktiskt en sak...
Det stämmer inte, jag är så väldans lycklig på denna arbetsplatsen.. dessa kollegorna jag har här är faktiskt alldeles perfekta.
Lyckan som jag inte trodde att jag skulle få känna igen fyller hela min kropp med värme as we speak..

Är det kanske så att det finns fler underbara människor i världen, är det kanske så att dessa människorna är mer underbara än de på min förra arbetsplats?

Just det sista tänker jag inte analysera vidare på utan jag tänker bara njuta av att jag trivs som det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback