Champagnefrukost

Mitt & Sanni's nyårslöfte var att vi skulle ha lite mer vardagslyx i livet.
Eftersom vi båda var lediga i måndags så bjöd jag in på champagnefrukost,

Sanni hakade på idén och köpte bullar med sig.
Vi hade cremé cheese, vattenmelon och lite ostbitar att smaska på.


Det blev en flaska champagne och när klockan blev över 12 så öppnade vi en box med rosé.
Svensson joinade oss på balkongen för att hjälpa oss tömma boxen och vi satt i solen från 10,30-18,15.. riktigt trevligt.

Det blev över två bullar från frukosten som vi delade upp och kastade till den ensamma måsen som gick nedanför balkongen. Plötsligt var måsen inte ensam längre utan hade kallat dit sina måskompisar och format en attackformation som dök ner mot balkongen för att fånga brödet. Vi tyckte det blev lite obehagligt och gick in för att sjunga singstar istället.
Mina grannar måste hata mig för att jag matade de dräggen som väcker hela huset klockan 03,00 på morgonen..

Efter en stund på balkongen så fösvann Sanni, vi hittade henne sovandes på soffan... snacka om solsting..

När Sanni gick hem vid 17,30 så avlöstes hon av Sandra Motte som kom inom en stund innan hennes träning.. var längesen vi sågs.

Både Sandra Motte & Svensson gick strax efter 18,30

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback