Projekt färdigt & Brända kalsonger

Mitt projekt blev färdigt igår 22/7 och jag har berättat det för några väldigt få utvalda personer, resten får reda på det på tisdag nästa vecka då jag FÅR LOV att berätta.
Det är nämligen så det står till, jag FÅR INTE lov att berätta förän på tisdag den 28/7.



Igår var jag så glad, så lycklig och så stolt över mig själv.. jag hade fullföljt mitt projekt och jag är KLAR... FÄRDIG....FINITO...jag tyckte detta skulle firas... men det enda som hände sen på kvällen var att A och jag bråkade som fan.

En dag som jag gärna ville minnas resten av mitt liv blev en dag som jag absolut inte vill minnas resten av mitt liv...

Skittrist att det blev så... jag kunde inte ens glädjas åt min tirumf för jag blev så besviken och ledsen.

- Förlåt för att jag förstörde din dag
(Fick jag höra vid läggdax efter att människan suttit och lekt tysta leken resten av kvällen)

Jag är verkligen ärlig när jag säger: Det räcker inte...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Plus att han brände upp sina kalsonger mot sänglampan.

Han sa att han inte ville att det skulle lysa så mycket bort mot min sida där jag låg och sov medan han läste... lampan smälte plastskärmen OCH kalsongerna....

Kommentarer
Postat av: Sanni

Trist med bråk, och på din glädjens dag dessutom :(



Du får säga till A att han byter ut sina brandfarliga polyesterkalsonger snarast...

2009-07-23 @ 15:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback