Poolparty update

Hej vänner.
Nu har jag äntligen fört över bilderna från Sanni's 30års fest!

Njut!

Svensson & Marko i väntan på mat


Söta flickor


Sanni & Anders


Riktiga män äter revbenspjäll


Måste kolla tempen i poolen


Pojkar i poolen (Anders, A & Svensson)


Jag gjorde sällskap (I en för liten alldeles för liten överdel)


Det spelades lite volleyboll


Söta Maria som tillhandahöll den underbara poolen.


Svensson mitt i hoppet


Några utav gänget (De andra var badkrukor)




Svensson, teh Cyklop guy


Svensson har gjort bomben och jag får massor med vatten i ögonen


Så jag hämnas och FLYR!




Jag försöker göra något mot A, vet ej vad.


Kanske det här..?? hihi, det ser ut som jag har en kal fäcl precis vid min tinning... fin reflektion..




Mycket bubblor kring Anders




Badkrukorna har hoppat i och befinner sig längst till vänster i "klungan"


Vet inte vad som händer här men marko hade väldigt blommiga short's


Gruppbild, gulligt!


Efter Badet blev det presentöppning, Sanni försöker mata Svensson.


Jag, riktigt trött och faktiskt ganska toppad efter alla goda glas vin vid poolen (Och i)


Frågor på det!?




Kommentarer
Postat av: Sanni

Ojojoj :) Det ser ut som att vi hade ganska kul i alla fall! Pusselipuss strumpis!

2009-07-13 @ 20:35:59
Postat av: alexia

Älskade Sanni, det var så underbart kul!

Roligaste kvällen jag haft på väldigt länge och jag vet att både A & Svensson håller med.



Pussinuss

2009-07-14 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback