Min födelsedag

Hela dagen (bokstavligt talat) spenderades i Anderlös hemma hos Tessan & Anders.. vad som skulle bli en "liten lunch" blev istället lunch, middag och frukost dagen efter...

Tessan


A är glad!


Här åt vi middag, precis vid havet.. otroligt mysigt!!


Anders & Tessan Pojkarna tog planka..




Liveband som massakerade gamla godingar..


En snabbis ner till stranden, blåste riktigt kallt


Sen hem till dem igen och på med våra hoodies..


Här spenderades natten.. jag har aldrig varit ett fan av campinglivet och får nog erkänna att jag fortfarande inte är det


Detta är ganska lustigt, detta kort är taget ca 5 minuter efter det att vi kom hem.. det ser ut som om vi hållt på merparten av dagen


Det röktes cigarr och cigariller (Stavas det så?)


Tessan & jag fick gå ut bland bråten för att hitta ved att elda med... shysst av killarna? kan man kanske tycka...


Tänt var det här! innertaket brann på rätt bra..




Den sista flaskan från deras bröllop korkades upp dagen till ära..


SKÅL!!


Det stänkte ut små "eldkorn" som lös upp gräset framför oss


Sen tog det en annorlunda vändning..


Idén om att tjejerna skulle bada i barnpoolen föddes och tömning av poolen anordnades


Vi lyckades tömma några flaskor... Tessan dricker bara vitt sliskigt (MAO billigt) vin så jag fick härda ut :)


Barnpoolen fylldes med vatten som legat i slangen och blivit uppvärmt... utan tvekan över 30grader..
Anders gjorde oss sällskap


när klockan passerar 01,00 så blev vi alla väldigt hungriga och i sann "fylle-mat" anda så micrade vi köttbullar... sådär dagen efter kändes det lite vidrigt... men då? då var det otroligt gott...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback