Midsommar

Eftersom jag äntligen kan lägga upp bilder igen så passar jag på att göra detta mellan varven.

Här nedan kommer några bilder från midsommar

Dax att skjuta lite...


Detta var vårt mål, jag träffade den allra minsta, rätt duktigt för någon som aldrig hållt i ett gevär förut ;)


Tvillingarna Mikael & Sanni tävlar


Koncentration


Jag vet inte riktigt vad vi höll på med här..


Sen lekte vi lekar




Jag tycker denna bilden är helt underbar, men ser verkligen hur de båda drar som om deras liv hängde på det


Sanni tog bilden precis EFTER det att jag vält omkull kubben


Ballong SMACK..... alla är på G.. haha..


Denna bilder är så otroligt grym, en riktig "in-action" bild som är tagen precis i mitt fall.. trillade och slog i knät (igen).. och hela vita byxan blev grön..


Min säng för natten

Kommentarer
Postat av: Sanni

Vad kul vi såg ut att ha det, och det var det oxå! :) Kram!

2009-07-02 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback