Grillparty hos Skotten

Lina frågade om jag ville följa med på grillpart i lördags.
Jag var alldeles slut och sa att jag inte lovade något men att jag skulle höra av mig i tid.
Vid 13,27 så bestämde jag mig för att min kropp ville ha sömn men att jag efter det räknade "hard core" med att följa med... All in helt enkelt.
Jag somnade helt sonika in vid 13,30 i A's knä med ljudet av tv-spels gubbar som dör i bakgrunden och vaknade först vid 16,30 då Lina väckte mig med sms:et
"Baby, ring mig när du vaknar :)"

Det var dax att gå upp, kände mig som en klubbad säl.
Det är verkligen inget genidrag att gå och lägga sig några timmar mitt på dagen, huvudet bultade och kroppen kändes som en säck potatis.
In i duschen och försökte få lite liv i kroppen och själen, detta plus en Redbull gjorde susen.

Lina kom ungefär en timme senare och vi tog någon cider ihop innan avfärd.


Sanni skulle också till festen oberoende av Lina & mig (Lina & Sanni kännde tydligen samma person).
Sanni hoppade på bussen vid ellstorp och satte sig bredvid "kiss-gubben" framför oss (Det stank urin om honom och jag höll på att kräkas i brödpåsen som Lina hade tagit med sig).

Vi grillade lax (Första gången för mig, otroligt gott) och åt lite coleslaw, potatisallad och annat smått och gott.

Sedan började shot's forsa in, speciellt de med grädde ovanpå (Någon blåbärs, vodka och grädd-tjaffs)

Det var ungefär vid den tiden som jag utmanade Sanni att gå in och skriva "Snopp" på Skottens Krittavla.
Jag inser såhär i efterhand att det var en ganska löjlig utmaning men då var det genialt.
Speciellt med tanke på den stora potten om 5 kronor OCH att inte glömmas, pinsamhetsfaktorn av det hela eftersom ingen av oss kände Skotten.
Kändes kanske inte som en tacksamhetsgest för att vi fick komma och våldgästa i hans otroligt fina hus.
Vidare i historien, jag tycker ju att jag känner Sanni ganska väl och tror aldrig att hon skulle göra något sådant.
Ack vad jag misstog mig, med 7 shottar i kroppen så kommer Sanni ut på terassen där jag sitter och har ett lurigt smil på läpparna. hon viskar i mitt öra "-Jag gjorde det"
- NÄHÄ?!
är min självklara respons samtidigt som jag reser mig från min otroligt obekväma pinnstol och beger mig in mot köket för att skåda detta mästerverk.

Dra mig baklänges och kalla mig kerstin!!
Jag är skyldig Sanni 5 spänn



Sen tog shotsen ut sin rätt på Sanni när vi fick bära henne hela vägen hem medan hon kaskadkräktes i brödpåsen.


Frågor på det?!

Okej, Historien om Sanni som kaskadkräktes är aningen kryddad (Faktiskt helt påhittad)  MEN om man bara hade haft bilden att förlita sig på så hade man kanske kunnat tro det..

Kommentarer
Postat av: Sanni

Haha du e rolig du, "kaskadkräktes i brödpåsen" :) Och jag trodde faktiskt du kände mig bättre än att tro att jag inte skulle våga skriva könsord på Skottens tavla. Sånt har jag inga som helst problem med, men det var ju bra att du trodde det för nu har jag 5 spänn att casha in! ;) Förresten var väl snopp det mest rumsrena som stod på den tavlan sen när alla hade kladdat på den...

2009-07-14 @ 21:53:35
Postat av: Alexia

Jag tror minsann att det var Du som skapade en ond cirkel. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback