En fuling?

Jag tror jag ska göra en fuling idag, gå hem en timme tidigare... jag behöver det inför kvällens fest..

Jag måste vaxa benen och kanske göra några 100 sit-ups om jag ska visa mig i bikini hela kvällen...

Idag fyller Sanni nämligen 30 år.. detta skall firas med middag, poolbad och dryck... kommer bli en underbar kväll med tanke på vädret....

Men så var det det där med bikinin.. igår var jag & A och badade i klagshamn och badade och jag märkte att min bikiniöverdel inte längre höll boobsen så fint på plats som de gjorde förra sommaren... det kändes mer som något typ av "utbrytar-trick" som gått snett om ni förstår vad jag menar...

Nåväl, det är den enda bikinin jag har så om jag inte vill bada i mina vanliga underkläder så får det bli så...

De får ta mig som jag är... med lovehandles, kurvor, lady lumps (allt vad det kallas) och gigantiska tuttar....
Och efter några drinkar så lär jag väl skita ännu mer i ifall något poppar ut.... hoppas ingen har kamera med sig.. hade ju varit nog pinsamt om eventuella "tutt-chocker" hade hamnat på bild...



Får fundera vidare på det där med "fulingen"


Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback