Dixon & Björkudden

Jag & A var hemma hos Syster och sambo igår.
Jag hade fått oder om att göra en pastasallad och ta med mig.. så jag gjorde min specialare.

Vi åkte därefter hem till Lars & Thomas för att träffa deras nya (Och otroligt söta) tillskott till familjen..
Golden retrivern Dixon (?)..
Mitt hjärta hoppade över ett slag när jag såg denna otroligt söta isbjörn... nästan helt vit och med tassar oproportioneligt med resten av kroppen.. som han såklart växer i så småningom.
Med sina ynka 15veckor så charmerade han varenda kotte och om än lite bitig (Bet sönder min tight's) så är han värd all uppmärksamhet man kan ge honom.

Längtar så tills vi får passa honom!

Imorgon åker Jag & Lina till Björkkudden för en helg med mys och harmoni.
Ska bli så underbart!
Den nybyggda stugan(Finns där spoltoalett? var min första fråga) ligger precis vid en sjö och på den fina bryggan kan man ligga och mysa med en bok (så ser min plan ut i.a.f).
Vi blir väl en 7 personer som ska sova där från FRE-LÖR, vem som stannar eller kommer för att sova över från LÖR-SÖN vet jag inte.
Vad jag vet är att det kommer bli riktigt skönt med miljöombyte.

Undrar hur det ska gå för min mage? jag som inte kan göra #2 med okänt folk i samma hus ens... hmmmm....
Jag löser det på något sätt....

För Er som undrar vart Björkudden ligger:
Jag har inte den blekaste.. men jag TROR att det kan ligga mellan varberg och göteborg...
Kan också ligga var fan som helst egentligen...
När jag googlar björkudden så får jag fram som förslag
"Björkudden stockholm"
Björkudden Norrköping"
"Björkudden Solna"
Björkudden kramfors"
Björkudden jönköping"
"Björkudden Kalmar"

Så det kan i princip ligga vartsomhelst... det verkar som om jag får köra några timmar oavsett.
Max 2,5 enligt Lina... så det kan ju stämma att vi hamnar någonstans mellan Varbeg och Göteborg..

En roadtrip med bra musik och trevligt sällskap är bara det något att se fram emot.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback