Åter igen

Jag har verkligen haft en grym helg... det känns väl förunnat eftersom jag slet R*ven av mig i veckan.

Ofta kan man känna att man haft en "ok" helg, en "bra helg".. men denna helgen har verkligen varit extra ordinär... jag vågar mig på att använda ett så ovanligt ord för att beskriva helgens bravader....

Jag kan fortfarande leva av lyckoruset som denna helgen har medfört.

Poolparty på fredagen, hemgång vid 01,30.. jag får ju erkänna att jag var hyffsat glad i hågen när vi promenerade hem genom ett tyst mellanheden.
På vägen hem upptäckte vi även ett bageri och en bakomat precis där vi bor, märkligt att vi aldrig "utforskat" den sidan av vägen.. dagen kunde inte bli bättre (bilder kommer när jag laddat kameran).

lördagen mötte vi upp Sanni på Ribban för lite grillning och mys. jag tog med mig radion och solstolen.. med NRJ's ljuva blandning i bakgrunden, solens sista strålar som slickade våra ansikten, en korv i ena handen och ett glas rött i andra så var lyckan total.
Jag tog ett djupt andetag och insöp både stämningen och den svala havsbrisen som sakta kom när solen gick ner.

söndagen så stod det shopping i stora bokstäver på schemat. Jag & A åkte till Entré och åt god lunch för att fylla på våra krafter inför det lilla äventyr som väntade oss.
Vi är verkligen perfekta för varandra när det gäller shopping.
Jag spenderade som vanligt alldeles för mycket pengar men OJ vad nöjd jag är.. shoppingnerven är lugnad och jag kan luta mig tillbaka... mitt beroende är stillat för några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback