Titta vi reser...

Jag håller så smått på att planera min packning inför tisdagen...det har dock bara kommit så långt... planeringsstadiet...
Fan, så lat jag är!

Just nu sitter jag och knåpar ihop lite bilder och tar hem lite musik att ha med på resan... så jag ligger ju inte på soffan direkt... man skulle kunna kalla det "förberedande"

Häromdagen så åkte Jag & A iväg för att köpa en ny garderob, vi fick bygga om den FEM GÅNGER innan vi fick rätt på det... jag tror det var någonstans efter 3:e försöket som jag dog lite inombords... jävla garderobjävel!
Men nu är den ihopmonterad och den är faktiskt väldigt fin, och rymmer MYCKET.
Jag antar att man vid en sådan här punkt säger; det var värt det trots allt....trots att A känner det mer än mig..

Jag längtar så efter att få komma iväg lite, miljöombyte... om än bara 6 timmars vattenväg bort så är det ett helt annat land...
Och jag behöver verkligen de 6 timmarna mellan mig och mitt kära Malmö...


Min älskade syster åkte på en välförtjänt resa till Gran canaria (stavas det så?) i lördags och lever lite pensionärsliv en vecka...(trots sina ynka 32år) och jag avundas henne...
Hon berättade om något Resort på något lugnt ställe med all inclusive och hela baletten..
Jag lyssnade inte så mycket mer efter "5-stjärning, 2-rums lägenhet bla bla bla"... jag var tvungen att öppna ett fönster så jag inte skulle kvävas av avund...

Fast vi ska förvisso också bo 5-stjärnigt om än i ett lite kallare land... jag kan asbolut inte klaga..

Säger bara en sak...... Hotellfrukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback