Postgumman fick mer än en underskrift

Jag tror jag blivit en Tradera-bitch.... Det känns som om jag spenderat de senaste dagarna framför datorn och på tradera...
Lägger upp en massa annonser och det blir en hel del affärer... jag är hooked.... man kan hitta ALLT där..
Och eftersom jag varit en Ebay-bitch rätt länge så har jag lyckats hitta grymma kontakter som jag köper saker av till shyssta priser och sen säljer vidare på tradera... och det känns skönt med lite extra pengar nu när man inte har "riktig" lön..

Idag blev jag väckt av att Posten hängde på dörrklockan... jag fick slänga på mig en morgonrock och öppna dörren, Det var paketet med vintage fickspeglar som jag köpte på Ebay.
Och Postgumman fick mer en underskrift kan jag lova, när jag (yrvaken och blind utav ljuset i hallen) skulle signera paketet så glider moronrocken upp och jag blottar ena bröstet för denna kvinna....
Jag finner mig rätt snabbt och drar rocken om mig, bryr mig inte om att försvara eller skratta bort det...är så jävla trött..
äsch jag har fina tuttar, det kanske gjorde hennes dag.. vem vet... kul att kunna glädja någon!

Just det!
Denna veckan får jag hem lite shysst makeup... får lägga upp bilder så får ni hojta till om ni är sugna på lite kompisrabatt!


Här har ni speglarna, har 20st... visst är dem underbart fina och detaljrika?
Jag önskar egentligen jag kunde behålla en av var.. men hur mycket behöver en människa spegla sig?


 









Nu ska jag kila och posta mitt kassakort...

Kommentarer
Postat av: Sanni

Med guuud vad fina! Jag som älskar fjärilar och sländor :) Tutten kunde du bjuda på, då hade hon ju nåt att berätta för kollegorna på lunchen iaf.

2009-01-14 @ 18:27:45
Postat av: Alexandra

Jag vet, jag älskar dem!

Du köpte ju den turkosa med sländan i fredags så jag hoppas du blir nöjd med den ;)



Du får komma och rota bland de andra prylarna som kommer i veckan ;)...



Puss

2009-01-19 @ 12:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback