Mando


Jag har precis kommit hem från att ha varit nere på stan och käkat lite med Sanni.
Vi åt på Mando och som vanligt var det otroligt gott.

Sen drog jag med Sanni in på apoteket (De hade 50% off på mina krämer) och helt plötsligt hade sanni spenderat över 900:-
Livsfarligt.... jag höll hyffsat hårt i min plånbok tyckte jag (En nattcreme, en dagcreme och nagelbandsolja) ;D

När A kommer hem ikväll så har han med sig Micke & Molly... Det var ett tag sedan vi hade dem så det ska bli lite mysigt... plus att det genererar grova pengar =)

Och på tisdag (27/1) är mitt Första möte med min handläggare på AF, förstår inte vad det ska var bra för när jag får jobb en vecka senare.. men jag är en duktig flicka så jag går dit utan proteser för hon ville gärna att jag skulle komma ändå..
På kvällen vid 22,00 så ligger jag antagligen i en lagom trång hytt på väg till Rostock, Jag och A ska ha en romantisk weekend... promenera på gågatan, längst strandpromenaden, äta gott, dricka gott, shoppa lite(?) men främst bara ta dagen som den kommer.... gud så skönt...
Plus att jag hoppas få användning för mitt nya stativ till kameran, lite shyssta bilder...

Är tillbaka på fredag igen och andas ut innan jag börjar på det nya.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Speglarna är nästan slut nu, här ligger bara några ynka boxar kvar och jag har så många fler som vill ha, tror nog jag får beställa hem en bunke till.... jag har ju inte hunnit välja någon själv ännu =(

Fick hem lite annat idag från MAC.
Helt underbara lipgloss och ögonskuggor!
Jag undrar om jag inte fick en pytteliten orgasm när jag packade upp dessa innan, har redan sett ut 3st till mig själv hihi...Men oroa Er inte, jag har ytterligare 13st




















Och så ögonskuggorna!
De är verkligen underbara, och det bästa är att om man vänder paletten upp och ner så finns det en spegel och liten applikator under en lucka.. perfekt att ha med sig i partyväskan(Nu är jag förvisso inte ute så mycket, blir mest privatfester...men jag gillar tanken)!

Ohhh, julafton kom onekligen tidigt i år!

A
kommer flippa ut om jag skulle behålla allt för mig själv, så det ska jag inte!
Men några? typ 3.. eller 5...
Har 24st...




Kommentarer
Postat av: Sanni

Vill ha vill ha vill ha vill ha!!!

2009-01-23 @ 01:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback