Inte fullt så arbetslös

... 4 dagar efter min inskrivning på AMS så har jag numera ett nytt jobb... är det inte galet?
Jag räknade med flera månader!!!

Den 3 Feb börjar jag på MECA.. jag kommer hantera deras abonemangsfakturering för bildelarna som verkstäderna köper.... det är ju mycket mer king själv arbtet som jag får ta reda på när jag väl börjar och ge er en lite större inblick i vad jag EGENTLIGEN ska syssla med....

Så nu ska jag glida (som om jag inte varit sysslolös tillräckligt?).. det känns bättre när man vet att man faktiskt har något att se fram emot... en tidsfrist över min "ledighet"... ja, kalla det vad fan ni vill...

Så 4 dagars arbetslöshet var inte så farligt...
2 månaders arbetsbefriad.. var desto jobbigare...

Men nu är det över!

Ville bara dela mig glädje med Er få som fortf läser... läser alla på mobibloggen numera?

Well well.....

Puss på Nosen!
'

Kommentarer
Postat av: Sanni

jag läser båda! och stort grattis till jobbet även om jag redan sagt det! vi får ta och fira lite imorgon, A är på oxå :)

2009-01-08 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback