Rostock

Några bilder från resan

Den lilla bythytten som var allt annat än ren..
Plus att städerskorna stal min favorittröja... har lite bitter eftersmak när det gäller ttline numera...


Det var is-kallt i det tyska landet och under de tre dagar vi var där så var den konstant dimma... så man såg inte mer än det som var precis runtomkring.. sen vart allt vara vitt... ja, ni ser ju själv... jag fotograferar inte ens upp i himmeln utan rätt ut på gatan.. men vackert var det!


Väldigt kallt men åh så vackert!


Den obligatoriska bilden på oss båda =)


Att värma sig på Eis-café Milano med en baileys latte passade utmärkt när man promenerat några timmar


Vårt 5-stjärniga vackra rum, galet sköna sängar....och att inte tala om frukosten..*dreggel*


På båten hem igen.... A har fått i sig en macka och 6h dryg resa väntar oss innan vi kommer hem..
(Påminnelse till mig själv: nästa gång, välj nattbåten)


Lämpligt nog så var det rea på reapriset i tyskland och jag kom hem med 6 par skor... några tröjor och lite annat....
A menar på att jag har en sjukdom när det kommer till skor... ett begär som aldrig blir mättat....
Och jag är redo att hålla med honom....
Något som jag dock inte har (som har har) är beslutsångest så till den milda grad att JAG håller på att bli tokig...
Och jag är ju rätt tålmodig när det kommer till shopping... hihi
 
Jag ska inte gnälla egentligen, att jag har någon som älskar att shoppa lika mycket som jag är verkligen en bonus i detta förhållandet..
Även om han är rätt bra på att trycka det till det extrema när det kommer till beslutsångesten, som när det gäller att välja mellan en skyddsväst som han ska ha i jobbet  i strl L eller XL i 40MINUTER!!!!
Om jag borde söka för min fetisch så borde han defenitivt söka för sin beslutsångest...

Fan, vi är inte kloka någon av oss... men jag älskar det!



Kommentarer
Postat av: Sanni

Haha ni e för söta :) Nu är jag ju väldigt nyfiken på om det till slut blev L eller XL i skyddsvästen och om han senare ångrade sitt val? :)

2009-02-10 @ 10:06:42
Postat av: Alexandra

Det blev en XL, och vad jag vet så fick han "nöja sig" eftersom man inte kunde byta när amn väl valt.. MEN jag vet att han velade ett bra tag efter han satt sin signatur på pappret.

2009-02-12 @ 07:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback