Nystart

3:e dagen på nya jobbet... det känns bättre och bättre...
Gick ganska segt de två första dagarna och jag irriterade mig en del på att det inte var så bväl förberett,,,,
Men idag fick vi lite fart och jag ansträngde mig för att fråga lite mer frågor så jag kunde få fram ett sätt för oss att bäst lära mig... det verkade gå bra =)...

Jag har en liten rast så jag passar på att skriva ett snabbt inlägg...

Vad är oddsen för att tjejen som jag ska ta över för är min systers gamla kollega... haha världen är sjukt liten...
Det första hon sa är att jag och syster låter likadant på rösten.. och hon är långt ifrån den första som säger det...,.

Kul!!

Nu ska jag tillbaka och pilla med lite fakturor... vi hörs snart igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback