Kalas och hela köret

Hela helgen gick åt till att fira födelsedagar.
På lördag firade vi mammas födelsedag, hon bjöd på mat hos Två kockar i staffanstorp.
Det var så otroligt gott och köttet smälte i munnen på en, vill verkligen rekommendera detta stället.

i söndags var det A & hans pappa som slog ihop sina födelsedagar och firade i vår lägenhet.. också mycket trevligt när våra båda famijer samlas.
Pappa följde inte med eftersom han var sjuk och moster stannade hemma för att repa sig efter influensan (vilket vi alla är tacksamma för) så det var lite tomt.

Jag är så tacksam över mina lediga måndagar, just efter en sådan helg med ständigt hålligång så är det skönt att trots det få sin lediga dag där man bara kan ta det hur lugnt som helst... gick inte i många knop...

Min sista vecka innan Annelie går på mammaledighet, försöker få så mycket som möjligt ur denna tiden men det är svårt.. det har varit svårt hela tiden och jag måste vara helt ärlig och säga att jag inte tycker att det har räckt med 16dgr upplärning varav 5 av dem har gått åt till att sitta och fundera "VAD, jag ska lära mig"...
nä, jag är inte imponerad men jag hoppas jag lärt mig tillräckligt för att inte göra några Major screw-ups....

Återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback