Helg.

Jag är fortfarande sjuk!
Men jag ska iväg med en kollega på lunchen och försöka hitta något till A, A-kassan till trots...

På lördag ska vi bara käka lite färska räkor, rensa dem och dricka lite gott vin..
Blir nog några ostar och lite bröd också.. för att fylla magen lite.. ska inte bli något jävla fylleslag...

Söndag så ska vi nog träffa Anna & Peter...vi ska fira deras avsked till fast föda... de har bestämt sig för att gå på pulverdiet... tycker det är bra att de gör det tillsammans, det är så svårt att hålla det när man är ensam men ändå lever i samboäktenskap...
Frestande att se när den andra äter gott medam man själv sitter där med en rutten shake..
Ska hålla tummarna!

--------------------------------------------------------------
A kopplade in hemmabiosystemet igår, ja, jävlar vilket ljud!
Jag har inte varit speciellt intresserad av det innan men efter att vi sett Blade II igår så är jag helt såld...
Ja, Jävlar vilket ljud!
Fann mig själv i soffan, spänd, exalterad och överlycklig på en och samma gång..
Underbart!!

-----------------------------------------------------------

Nä, nu är det dax att avrunda.
Hoppas Ni alla får en underbar helg och hoppas jag är frisk tills på tisdag!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback