Tosselilla

På fredag blir vi som små barn igen, vi ska nämligen till Tosselilla!
Jag längtar!

Jag ska hoppa så mycket på hoppkuddarna så mitt balanssinne inte vet vart det ska ta vägen.
Det luktar lite olycka över hela arrangemanget och känner jag mig själv rätt så är det jag som råkar ut för den... Och det är ju inte sommar utan att något stukas.
Förra året stukade jag ju stackars vänsterfoten (som fortfarande är kass) och jag fick gå på kryckor, när Jag & Sanni gjorde någon "baywatch-grej" i Lomma.

Jag gav det som förslag till Tessan och hon nappade direkt.
Så det blir jag, A, Tessan, Anders och deras dotter Emilia.
Eventuellt följer en annan arbetskamrat med dotter också med.

Tänkte att jag skulle ringa till Richard & Lilian och höra ifall de hade velat hänga på med deras lilla skrutt.. de har semester vill jag minnas(?).

The More The Merrier heter det ju...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback