Tosselilla

I fredags var jag ledig och åkte med ett gäng (vi blev totalt 10st) till Tosselilla.
Verkligen trevligt även om vi blev uppdelade i början (Jag, A, Richard, Lilian & Skrutten gick tillsamans).
Vi möttes upp för lunch (Grillat) och fortsatte därefter resten av dagen tillsamans.

Det blev så väldigt mycket annorlunda från de andra ggr då jag varit där.. denna gången var ju småbarn med... Tessan & Anders hade ju Emilia som helst ville bada hela tiden och det var inte riktigt vår melodi att kasta sig i vattnet när det fanns så mycket annat att göra....
Dock inte sagt att det inte var roligt, för vi hade väldigt kul!

A & Richard jagade mig i bumperbåtarna och när de körde in i mig så sköljde det in så mycket vatten att jag blev våt i hela baken och in i skorna... det torkade däremot fort och även om det kändes som om man kissat på sig så var det i.a.f svalkande *s*.

Tre Amigos står i kön till Go-cartbanan (Rich, Lili & A) jag fick agera bebispatrull
(Jag & Skrutten hade djupa samtal om bröstmjölk och bajsblöjor och när vi blev oense så skrek han högt i skyn och jag fick gunga vagnen lite).


A & Richard drar iväg

Lili!


Otroligt vackert när Lilian satt vid vattenkanten och matade skrutten


A är högt uppe i skyn och jag skyndar av den tokheta mattan som brände sönder mina stackars fötter.
(Den hoppkudden ni ser i bakgrunden är den största de ha, de har sänkt den rejält eftersom så många råkade ut för olyckor)


Denna bilden är så jäkla bra, Richard kör ostbågen (Kolla kroppshållningen)

´
Lilian skuttar av den varma mattan, allt för att inte bränna de små fossingarna


Lilian och jag åkte denna överjävliga karusell... den var ganska obehaglig... eller så är det vi som håller på att bli gamla..


Vi kikade på när Anders & Jimmy körde bumperbåtarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback