Risigt

Fan, mitt hår är så jävla risigt idag...
Dels för att mina toppar börjar bli riktigt slitna (Lilian, jag behöver verkligen klippa mig*puss*)men mest är det detta hemska väder som gör att håret blir alldeles frizzigt.
Värsta jag vet, speciellt när man var nöjd med sin frisyr när man gick hemifrån...

Något som jag är riktigt nöjd med är mitt "Anti-Frizz" spray från Lee stafford.
Jag tycker att deras produkter doftar så starkt men det försvinner när sprayen torkat och doftar väldigt fräscht efteråt.

Kan verkligen rekomendera deras andra produkter, själv har jag följande som jag älskar:
(Samtliga från Poker Straight serien):

* Shine Serum
* Dry Shampoo
* Dehumidifier
* Flat Iron Protection shine spray



Kommentarer
Postat av: Sanni

Jag har oxå haft feta problem med mitt hår igår och idag. Jag har under några veckor nu provat den sk balsammetoden när man bara tvättar håret med balsam och alltså inte använder schampo. Låter kanske konstigt men det funkar faktiskt!



I lördags testade jag att tvätta med schampo igen och det blev katastrof! Håret känns som tagel och är jättetrassligt och torrt :( Ska genast återgå till balsammetoden. Problemet med den är bara att man inte får använda några andra stylingprodukter än gelé, men jag har iofs aldrig varit en storkonsument av sånt tjafs :)

2009-08-03 @ 15:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback